Mar 25, 2013

Lost and Found

Šeštadienį vakare keliaudama į skalbyklą netyčia laiptinėje radau man adresuotą atviruką nuo Dominyko kažkodėl nepasiekusį mano pašdo dėžutės/ durų plyšio, o tada skalbykloje pamačiau pilną pamestųjų daiktų pakabą. Šie keisti pametimo ir radimo jausmai persekioja mane jau keletą savaičių. Prieš daugiau nei savaitę pamečiau įėjimo į laiptinę raktą, kaip tik tą dieną, kai Agnė išvažiavo į Lietuvą, ir kelias dienas stovėdavau prie laiptinės durų ir laukdavau kol eis kas nors iš kaimynų. Ką nors pametus mane visad apima žiaurus bejėgiškumo jausmas ir suvokimas, kad tas man taip reikalingas daiktas kažkur sau guli, o aš nieko negaliu padaryt. "I could't help but wonder" ( šį savaitgalį pažiūrėjau visą Sex and the City sezoną) kiek pasaulyje yra pamestų reikalingų daiktų?

IMG_6537 copyIMG_6662 copyIMG_6665 copy

No comments:

Post a Comment